torstai 29. maaliskuuta 2012

I WANT TO TRAVEL AROUND THE WORLD

Nää päivät menee niin nopeesti... miten edellisestä postauksesta on noin kauan aikaa, vaikka tuntuu että tein sen ihan vähän aikaa sitten. Mulla ei oo nyt mitään ihmeellisiä kuvia, koska en oo kauheesti kuvaillu tän kiireen takia. Oon siis lukenu kokeisiin, ollu kavereiden kans ja miettiny tulevaa kesää. Huomenna olis tarkotus mennä Helsinkiin kattomaan Nälkäpeli ja sen jälkeen mennään Katalle yöks. Asiasta toiseen, viime sunnuntaina mulla oli niin mahtava fiilis ja tietenkin on yhä edelleen, koska tilattiin mummin ja Emman kanssa äkkilähdöt Turkkiin! Lähetään ensi viikon keskiviikkona ja mennää siis viikoks kolmisteen Alanyaan. Oon niin ilonen ja innoissani, koska en oo ollu pitkään aikaan etelässä ja matkakuume on ollu kova.

8 kommenttia:

  1. Sulla on ihan äärikauniit silmät ja tosi ihana blogi :-) Taisit saada uuden lukijan!

    http://iinamarika.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. marleyley
    voooi kiitos :) tervetuloa lukijaks !

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia ja tykkään tosi paljon sun bannerista ! :)

    VastaaPoista
  4. oi oletpas kaunis(: ! ja ihanan väriset silmät sinulla
    http://miisw-maybeiminsanesowhat.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. MinduCandy^^
    voi kiitoksia :) tota alimman kuvan silmän väriä on kyllä muokattu !

    VastaaPoista
  6. Muuten kivat simmut, mutta ripset kamalaa paakkua.

    VastaaPoista
  7. Anonyymi
    kiitti ja oon ihan samaa mieltä sun kans tossa :D

    VastaaPoista