tiistai 7. elokuuta 2012

IT'S ALWAYS A GOOD TIME

Nää päivät menee niin nopeesti, mutta tosiaan olin viikonloppuna Emmillä yötä ja katottii Elokuu -niminen leffa, syötiin tortilloja ja juteltiin paljon. Eilen olin sitte Katan kans ja tehtiin tonnikalasalaattia ja katottii toi Sinun numerosi -leffa, joka oli mun mielestä tosi hyvä. Tänää ei oo mitään erikoisempaa tiedossa, päivällä oon kavereiden kans ja illalla olis tarkotus lähtee äitin kans Jumboon. Mulla ei oo nyt mitään ihmeellistä asiaa, paitsi että se muutto Järvenpäähän on jo sunnuntaina eli jäljellä on enää 5 päivää lomaa! Miten tää kesä on menny näin nopeesti?

4 kommenttia:

  1. oikeeeeeeeesti ei ees ehitty nähä ....

    VastaaPoista
  2. EESI
    no niimpä :( hirvee ikävä !

    VastaaPoista
  3. Mukavanoloinen blogi! Hienoja kuvia ja kiva kirjoitustyyli:) Olen myös katsonut Sinun numerosi-leffan ja se oli minustakin tosi hyvä:--)

    VastaaPoista
  4. Aino
    kiitos :) olis kiva kattoo toi leffa joskus uudelleen !

    VastaaPoista