torstai 25. huhtikuuta 2013

HIUSTEN VÄRJÄILYÄ

Eilen illalla värjäilin hiukset Franck Provostin hiusvärillä sävyssä 4.15! Mulla oli siis ennen näitä paljon vaaleemmat ruskeet, enkä tykänny yhtään siitä väristä. Blondien jälkeen värjäilin siis kolme kertaa ja vasta nyt alkaa olla sellanen väri mitä tavottelen :) Aattelin tehä erikseen postauksen kaikista hiusväreistä, mitä mulla on ollut (vaikka ei niitä hirveesti ole) koska muutos blondista tummanruskeaan on mun mielestä aika suuri! Laitoin tohon alle ennen -ja jälkeen kuvat näistä, tosin livenä muutoksen näkee paljon paremmin :) Mitäs mieltä te ootte?

10 kommenttia:

  1. Sulle sopii tummat tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
  2. Kata
    kiitos! :) mulle oli aika suuri juttu tää hiusten värjääminen tummiksi, koska oon ollu kuitenkin yli 16 vuotta blondi ja onhan tää aika jännää aluksi :) saa nähdä sitten, että millon vaaleita hiuksia tulee ikävä vai tuleeko ollenkaan ;)

    VastaaPoista
  3. ouu nyt on kiva tukka ;) mul on iha mustat :DDDDD ikävä <3

    VastaaPoista
  4. mira
    hehe kiitos! postauksia tulee tietenkin lisää, joten niistä näkee sitte paremmin nää hiukset :) ja mullaki sinuu <3

    VastaaPoista
  5. Vastaukset
    1. olet väräässä :)

      Poista
    2. anonyymi olet oikeassa :)

      Poista
  6. tulipas kivat hiukset :> !
    www.heininoma.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Heini
    kiitos! vähän jännitti värjätä mutta oon jo onneks tottunu näihin :)

    VastaaPoista