tiistai 21. toukokuuta 2013

ORIFLAME COSMETICS

Tilattiin siskon kanssa uusia Oriflame tuotteita ja tällä kertaa laitoin tilaukseen kynsienkasvattajan, puuterin ja ripsarin. Tilaus tuli nopeesti perille ja oon muutenkin aina ollu tosi tyytyväinen noihin tuotteisiin eli suosittelen kaikille! Asiasta toiseen, otin vasta tänään ekaa kertaa kunnolla aurinkoa kun en oo muuten pahemmin kerennyt. Fiilis on tosi hyvä, koska enää pari päivää työharjottelua ja sitten viikko koulua! Mä en voi uskoo, että kesä on ihan kohta täällä ja oon niin innoissani, koska kaikkea kivaa on suunniteltu ja onhan se kesä muutenkin ihan parasta aikaa. Tuli äsken mieleen, että ootteko huomannu mun blogin muut sivut?

10 kommenttia:

  1. Ihanan selkee ulkoasu! :)

    VastaaPoista
  2. kivoja ostoksia :) itekkin tykkään oriflamen tuotteista :)

    rosbblog.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. rosB
    jep oriflamen tuotteet on kyllä hyviä :)

    VastaaPoista
  4. Mä en ikinä oo uskaltanut tilata nettikaupoista mitään, ehkä mä nyt sun rohkasemana jotain oriflamejuttuja voisinkin kokeilla :) Kiitos siis vinkistä ja mahtavaa kesänalkua sinne! Olin tänään itsekin ekaa kertaa ottamassa aurinkoa, ai että :3

    VastaaPoista
  5. Stella
    joo kannattaa kyllä kokeilla! mulle on ainakin tilaukset tullu aina ajallaan ja kaikki on menny niinku pitääkin :) kiitos sulle kivasta kommentista ja ihanaa kesänalkua sinne myös! :)

    VastaaPoista
  6. Oriflamen tuotteet on kyllä aina ollu tosi hyviä, etkä siis todennäköisesti tuu pettymään! Etenkin itse tykkään tosi paljon tosta ripsarista täydellisen hinta/laatu suhteen takia ja muutenkin ripsari todellakin tekee ripsistä tuuheat ja tummat ;)

    Emmsqui

    VastaaPoista
  7. Emmsqui
    Kiva kuulla, tuuheat ja tummat ripset kelpais kyllä :) Kiitos kommentista!

    VastaaPoista
  8. Kivoja tuotteita olet tilannut!:) Nuo on kyllä hyviä ja mielestäni laadukkaita hintaan nähden!:)

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. Sofia
    kiitos kommentista! ja toi on totta, nimittäin noita tuotteita ei oo ainakaan hinnalla pilattu ;)

    VastaaPoista