perjantai 31. toukokuuta 2013

VIIMEINEN VIIKKO KOULUSSA

Huhhuh, nyt on ensimmäinen lukuvuosi käyty amiksessa ja pakkoa sanoa, että on ollu ihan mahtavaa! Oon oppinu paljon kaikkea uutta, tutustunu uusiin ihaniin ihmisiin, kokenu vaikka mitä kivaa ja tietysti kasvanu ihmisenä myös. Aika on menny hurjan nopeesti ja nyt on sitten vuorossa kesä 2013! Tosiaan mulla ei oo kesätöitä, joten saan vaan nauttia ja rentoutua koko kesän ajan ja oon niin innoissani, koska kaikkea kivaa on tiedossa. Laitoin tähän postaukseen muutamia kuvia tältä vikalta viikolta ja haluun kiittää erityisesti NUVAPK12 luokkaa ja kaikkia asuntolalaisia! Huomenna juhlitaan mun siskon valmistumista ja siitä se kesä sitten starttaa kunnolla käyntiin. Oikein ihanaa kesää ja onnea kaikille valmistuneille!

2 kommenttia:

  1. Mukavan olonen blogi sinulla! Pakko liittyä lukiaksi, ihan vain senkin takia, että itekkin oon nuoriso- ja vapaa-ajanohjauksen opiskelija. Syksyllä alkaa viiminen vuosi :)

    http://sitasuntata2.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Janssku K
    Vautsi, kiva kuulla ja tervetuloa lukijaks! :)

    VastaaPoista