maanantai 7. lokakuuta 2013

LUX-CASE SUOJAKUORET

Mulle tuli tänään postista yhteistyön merkeissä Lux-Case sivustolta uudet kuoret puhelimeen. Ostin ton puhelimen kesällä ja kolmen päivän päästä ostosta se tippui vahingossa maahan... siinä vaiheessa ajattelin, että kuoret voisi olla ihan hyödylliset ja muutenkin kivannäköiset. Lux-Case sivustolla on niin paljon hienoja kuoria eli valinnan vaikeus iski heti, mutta päädyin kuitenkin kuvissa näkyviin kuoriin ja tykkään noista tosi paljon! Lux-Casella on siis myynnissä lukuisia puhelimien kuoria ja muita tarvikkeita, joten kannattaa ehdottomasti käydä kurkkaamassa ja kaiken tämän lisäksi sivustolla on ilmainen sekä nopea toimitus. Teidän muuten kannattaa pysyä kuulolla, sillä pian teille lukijoillekin on tulossa pieni piristys!

Postaus on toteutettu yhteistyössä Lux-Casen kanssa.

6 kommenttia:

  1. Mulla on samanlainen luuri :---)) ja tosi kivan näköset kuoret!

    http://jenninvuodatus.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Jenni
    Mä kyllä tykkään tosta luurista ;) Ja kiitos!

    VastaaPoista
  3. Hurjan kivannäköset kuoret! :)

    VastaaPoista
  4. susanna
    Kiitti, mäkin oon tosi tyytyväinen noihin! :)

    VastaaPoista
  5. haha en tiiä miten oon missannu tän postauksen mutta myös mulla on sama puhelin ja samanlaiset kuoret! :D

    VastaaPoista
  6. Sofia
    Haha kiva sattuma ja pakko sanoo, että hyvän valinnan oot tehny ;)

    VastaaPoista

Mette, 20, Tampere
Canon EOS 1100D Kit (18-55mm)