keskiviikko 6. marraskuuta 2013

CONVERSE ALL STAR DAINTY MID

Hain maanantaina paketin Siwasta ja sieltä paljastui valkoiset Converset Stiletolta! Noi on mun ensimmäiset Converset ja tykkään noista nyt jo tosi paljon. Tää yhteistyö tulikin juuri sopivaan aikaan, nimittäin mä just heitin roskiin mun edelliset tennarit. Ne oli jo sen verran rikki, että olikin jo aika saada uudet. Nyt mulla on ihan uudet tennarit odottamassa ensi kevättä! Oon oikeesti aika helpottunut, sillä uusien kivojen kenkien metsästäminen on niin hankalaa. Stiletolta löytyy vaikka mitä ihania kenkiä Conssien lisäksi ja tietysti siellä on paljon muitakin tuotteita (esim. vaatteita ja laukkuja), joten kannattaa ehdottomasti käydä kurkkaamassa kyseinen sivusto!

Postaus on toteutettu yhteistyössä Stileton kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti