torstai 23. tammikuuta 2014

EILINEN KUVINA

Sain tohon edelliseen postaukseen yhden toiveen, mikä oli siis päivä kuvina -postaus ja päätin eilen toteuttaa sellasen, vaikka nää mun arkipäivät ei ookkaan hirveen mielenkiintosia. Olis ihan huippua, jos viittisitte laittaa tästä postauksesta mielipiteenne kommentilla, koska kuitenkin teitä lukijoita on siellä ruudun toisella puolella jonkin verran!

Aamulla olin tavalliseen tapaan tosi väsyny, mutta onneks sain kuitenkin itestäni ihan ihmisen näkösen. // Tolta näyttää yleensä mun arkipäivän meikit.

Vedin nopeesti naamaan vitamiinit ja aamupalan. // Sitten olinkin valmiina lähtemään töihin.

Töihin menossa... // Ja taas uus työpäivä voi alkaa.

Koko päivän oli niin upee ilma ja sen takia myös tosi hyvä fiilis! // Mentiin aamulla kakkosluokkalaisten kans luistelemaan.

Vähän eväitä pitkän päivän keskellä. // Syömisen jälkeen alko taas tunnit ja autoin siis oppilaita tehtävien parissa.

Työt loppu joskus kolmelta ja aurinko paisto onneks vielä. // Kävelin siis töistä kotiin ja otin muutamia kuvia matkan varrelta.

Kotona mua aina odottaa tää ihanuus. // Neljän aikoissa mulla olikin jo hirvee nälkä.

Järkkäilin myös mun vaatekaappia, koska se menee aina niin nopeesti sotkuun. // Kuuntelin musiikkia, lueskelin blogeja ja kerrottiin kuulumiset Emman kanssa videopuhelun kautta.

Lähettiin Hadin kanssa lenkille. // Taivas oli niin upeen näkönen!

Ennen kuutta lähin Katalle. // Peilikuvaa pitkästä aikaa.

Mentiin Arkadialle Katan ja Emmin kans kattomaan lukion musikaali. // Musikaalin teema.

Terveellistä iltapalaa. // Ennen suihkua ja nukkumaanmenoa tein tolla kasvonaamion.

6 kommenttia:

  1. kiva postaus! ;) ja ihana hadi ^^

    VastaaPoista
  2. kui monta banaania oikee syöt =D haha 3kpl tona päivänä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah huomasin sen ite myös, kun laitoin nää kuvat tänne... vastasit kuitenkin ite sun kysymykseen eli 3 söin ilmeisesti :D Banaani on hyvää!

      Poista
  3. hei hauskaa oot klaukkalan ala-asteel töis :D
    ja kiva postaus!!:)
    + mun blogissa olis sulle haaste! :)
    http://emmanen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siellä oon vielä pari viikkoa :) Ja kiitos haasteesta, mutta oon tehnyt ton jo :)

      http://metenblogi.blogspot.fi/2012/11/haaste

      Poista

Mette, 20, Tampere
Canon EOS 1100D Kit (18-55mm)