keskiviikko 1. tammikuuta 2014

VUOSI 2013

Nyt tulee tosi pitkä postaus ja olisin voinut laittaa nää kahteen osaan, mutta jotenkin näin oli mun mielestä parempi. Alotin näiden kollaasien tekemisen sillon viime vuoden alussa ja tässä sitä nyt ollaan kaikkien kollaasien kanssa tekemässä postausta vuodesta 2013! Ihan outoa, miten nopeasti tääkin vuosi meni, nimittäin muistan niin hyvin, kun tein esimerkiksi tammikuusta tota kollaasia. Oon myös kirjottanut jokaisesta kuukaudesta pienet tekstit, joten varautukaa oikeesti pitkään postaukseen. Jos ette jaksa lukea, niin selatkaa vaikka vaan kuvat läpi ja jos taas intoa riittää, niin käykää myös kurkkaamassa vuoden 2012 postaus klikkaamalla tästäVuosi 2013 oli mahtava, joten toivottavasti myös vuodesta 2014 tulee hyvä ja ikimuistoinen!

TAMMIKUU
Tammikuu meni nopeasti ohi, innostuin tosi paljon lenkkeilystä, Juulia oli meillä yötä ja mä olin myös niillä, Erika tuli käymään Järvenpäässä, kävin sukulaisten kanssa ravintolassa syömässä, katoin paljon leffoja, vietin aikaa kavereiden kanssa, aloin haaveilla ruskeista hiuksista, olin viikon kipeänä, kävin katsomassa yhden lukion musikaalin ja järjestettiin luokan kanssa Vinttirock.


HELMIKUU
Kävin shoppailemassa pari kertaa, kävin Viivillä ja käytiin kattomassa porukalla Vuosi ’85 leffa, olin paljon kavereiden kanssa, sain työharjoittelupaikan iltapäiväkerhosta, oli viikon hiihtoloma, oltiin kivalla porukalla Tallinnassa yksi yö, itkin ja nauroin samaan aikaan, näin hienot raketit hotellin ikkunasta, juhlittiin yks ilta, olin Katalla yötä, värjäsin hiukset tuhkanvaalealla, käytiin Katan kans kattomassa Unelmien pelikirja, oltiin Haminassa kolme yötä, käytiin luokan kans retkellä Helsingissä ja käytiin kattomassa 21 tapaa pilata avioliitto.


MAALISKUU
Vietin tosi paljon aikaa Katan kanssa, kävin ekaa kertaa Roosalla ja hengailtiin Jumbossa, oltiin asuntolaporukalla Leiriniemessä pari tuntia, kävin ekaa kertaa Memphisissä ja käytiin kattomassa Les Misérables, Kata oli meillä yötä, näin pitkästä aikaa Ninaa, katottiin Viivin kanssa Elokuu -niminen leffa asuntolassa, kävin kattomassa koululla teatteriesityksen, käytiin Myrtsissä ja Willassa shoppailemassa, katottiin pitkästä aikaa Tyttö Sinä Olet Tähti leffa, Nina ja Kata kävi Järvenpäässä, valvottiin myöhään ja katottiin asuntolassa porukalla 102 dalmantialaista, värjäsin hiukset ruskeiksi, oltiin yks ilta luokan kanssa koulun rantasaunalla ja oltiin pääsiäisenä Haminassa.


HUHTIKUU
Emma oli viikon Järvenpääs yötä, kävin pitkästä aikaa kiinalaisessa ravintolassa syömässä, käytiin Flamingossa kattomassa The Place Beyond The Pines ja se oli tosi hyvä, 7 viikon työharjottelu alko, kävin zumbaamassa joka maanantai, näin pitkästä aikaa Juuliaa ja Ertsua, juhlittiin yks ilta, katottiin kotona Ice Age 4 ja Project X, menin ensimmäistä kertaa Emmin uuteen kotiin yöks ja meillä oli tosi kivaa, vietin tietysti paljon aikaa myös parhaan kaverin kanssa, värjäsin hiukset tummanruskeiksi, Kata oli meillä yötä, aurinko alkoi paistamaan kunnolla ja juhlittiin vappua railakkaasti Helsingissä ja Klaukkalassa.


TOUKOKUU
Otin skoban käyttöön ja ajelin paljon, grillailtiin usein kotona, katottiin Our Idiot Brother leffa, jatkoin zumbassa käyntiä, kävin kattomassa Emman tanssidiplomi esityksen, mentiin äitin ja Hadin kans Haminaan pariks päiväks, olin Katalla yötä ja katottiin 500 days of Summer, nautittiin auringosta terassilla ja käytiin hakemassa Rolssista ruokaa, odotin kesän alkamista, söin paljon jätskiä, vietettiin Äitienpäivää ja käytiin Helsingissä, kahden viikon näyttö alkoi työharjoittelussa, olin Jullen ja Hennan kans ja fiilisteltiin kesää musiikkia kuunnellen, katottiin Euroviisut, kävin pitkästä aikaa kirppiksellä, menin Roosalle yöks ja käytiin Lintsillä, olin viikon koulussa ja kesäloma alkoi!


KESÄKUU
Oli mun siskon ylppärit, juhlittiin päättäreitä, olin Emmillä yötä, kävin taas Lintsillä, otin aika paljon aurinkoa ja nautin hyvistä keleistä, kävin 17 kilometrin pyörälenkin, näin paljon kavereita, oltiin viikko Savonlinnassa koko perheen ja mummin kans, käytiin Tukholmassa ja oltiin laivalla kaks yötä, tanssittiin ja juhlittiin, fiilistelin kesälomaa, kävin kampaajalla ottamassa vaaleita raitoja, juhlittiin Juhannusta Haminassa, olin viikon riparilla isosena, tutustuin uusiin ihmisiin ja vietin todella ihanan ja ikimuistoisen kesäkuun!


HEINÄKUU
Käytiin pari kertaa Helsingissä Katan kans, yökyläilyä parhaimpien kavereiden kanssa, oltiin Haminassa pari yötä, oli mun pikkusten konfirmaatio, olin myös pari päivää kipeenä, kävin Jessen kanssa Lintsillä, vietin todella paljon aikaa kavereiden kanssa, juhlittiin porukalla mun synttäreitä eli täytin 17 vuotta, käytiin Korkeasaaressa, vietin päivän mun siskon kanssa, käytiin pitkästä aikaa syömässä kiinalaisessa, olin pari päivää Tallinnassa mummin ja äidin kans ja meillä oli tosi kiva reissu, käytiin pari kertaa elokuvissa (Spring Breakers, The Bling Ring, Now you see me), käytiin mammalla pitkästä aikaa syömässä, Viivi tuli käymään meillä, Roosan kans vietin kivan kesäisen päivän skoballa ajellen, jutellen ja syöden pizzaa koulun pihalla.


ELOKUU
Vietettiin yks päivä Katan kans Helsingissä, Roosa tuli meille yöks, koulu alkoi, mä menin myös Roosalle yöks, mentiin luokkalaisten kanssa vaeltamaan Valkealaan kolmeks päiväks, shoppailin aika paljon, näin pitkästä aikaa Katsua, olin pari päivää kipeenä, Kata oli pari kertaa meillä yötä, vaihdettiin Viivin kans toiseen huoneeseen asuntolassa, tutustuin paljon uusiin ihmisiin, nautin vielä hyvistä keleistä, Erika kävi Järvenpäässä ja mentiin porukalla Joutsaan leirille.


SYYSKUU
Nautin ihanan raikkaista keleistä, kävin lenkeillä, käytiin pitkästä aikaa Willassa Katan kanssa, vietettiin iltaa Judella ihanien ihmisten kanssa, oli Emmin synttärit ja olin niillä myös yötä, katottiin Roosan kanssa asuntolassa leffa, sain työharjoittelupaikan Klaukkalan koulusta, kävin äitin kans Myyrmannissa, olin paljon kavereiden kanssa, näin pitkästä aikaa Jullea, Hanna tuli käymään Järvenpäässä ja kävin Fashion Housessa.


LOKAKUU
Käytiin Judella kivalla porukalla tekemässä ruokaa ja vietettiin iltaa, vietin kivan päivän Emmin kanssa, kävin pari kertaa zumbaamassa, mentiin ensimmäistä kertaa Joensuuhun perheen kanssa ja vietettiin siellä tosi kiva viikonloppu, oli ihanaa nähdä Emmaa pitkästä aikaa ja yhtenä iltana Ilosaaressa oli upeat ilotulitukset, käytiin äidin kanssa Helsingissä shoppailemassa ja syömässä, Emmi kävi myös pitkästä aikaa meillä, käytiin Horse Showssa ja kauppakeskus Kaaressa, mentiin porukalla Helsinkiin katsomaan Millerit -leffa ja se oli tosi kiva ilta, juhlittiin paljon ja mentiin Roosalle yöks, mulla alko työharjoittelu ja olin myös päivän Jullen ja Hennan kanssa.


MARRASKUU
Sadekelit kesti melkein koko kuukauden, käytiin Jumbossa, oltiin Haminassa yks viikonloppu, lenkkeilin paljon Hadin kanssa, opin paljon kaikkea mun työharjoittelupaikassa, käytiin katsomassa Helsingissä Leijonasydän, Julle oli meillä yötä, zumbailin taas joka maanantai, käytiin Katan kanssa Aschanissa juomassa kaakaot ja mentiin kattomaan hienoja ilotulituksia joulukadun avajaisiin, kävin äitin kanssa Kaaressa shoppailemassa, Erika tuli meille yöks, näin pitkästä aikaa muitakin kavereita keskustassa ja käytiin Katan kanssa katsomassa Nälkäpeli - Vihan liekit Flamingossa.


JOULUKUU
Olin tosi paljon kavereiden kanssa, olin Emmillä yötä ja meillä oli tosi kivaa jutellen ja hyvää ruokaa syöden, työharjottelun eka jakso loppui ja sain hyvät paperit, olin koulussa yhden viikon, mulla alkoi kolmen viikon loma, lenkkeilin aika paljon, Emma tuli pitkästä aikaa kotiin, vietettiin joulua Haminassa sukulaisten kanssa, käytiin Jumbossa ja Kaaressa shoppailemassa, käytiin päiväristeilyllä Tallinassa ja juhlittiin uutta vuotta parhaassa seurassa Tikkurilassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti