sunnuntai 14. joulukuuta 2014

JOULUKUUN NELJÄSTOISTA

Aika menee niin nopeasti ja mulla on ollut paljon kaikkea tekemistä, joten tää blogi on valitettavasti jäänyt postauksia vaille. Nytkin aattelin tulla laittamaan tänne muutamat kännykällä otetut kuvat, koska sillä oon räpsinyt enemmän kuvia kuin kameralla. Joulukuu on jo kovassa vauhdissa, opinnäytetyö on vihdoin valmis, tulevaisuuden suunnitelmat alkaa olla aikalailla varmat, Emma tuli kotiin lomalle ja kohta onkin jouluaatto ja uusivuosi. Me lähdetään heti vuoden alussa muutamaksi päiväksi Kööpenhaminaan, joten sitä ootellaan jo innolla! Nyt pieni kurkkaus noihin kuviin...
Käytiin shoppailemassa Katan kanssa Itiksessä ja syötiin tosi hyvät avokadopastat.

Koulussa oon tietysti ollut ja ilmesesti oon taas innostunu kuvailemaan auringonlaskua...
Viime aikoina ollaan myös käyty useasti baareissa ja luntakin oli yhessä vaiheessa ihan kiitettävästi.
Jyväskylässä kävin myös viime viikonloppuna ja sain mun huoneeseen ihanat siniset valot!
Keskiviikkona käytiin Enrique Iglesiaksen keikalla ja oli kyllä huippu kokemus, vaikka meillä olikin paikat aika kaukana lavasta. 
Tässä pari kuvaa perjantailta, kun oltiin tyttöjen kanssa juhlimassa.

2 kommenttia:

  1. millasia tulevaisuudensunnitelmia sul on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haetaan mun ystävän kanssa Tampereelle opiskelemaan eli itse haen ammattikorkeakouluun sosionomiksi :)

      Ja jos en pääse ensimmäisellä kerralla sisään, niin ajattelin hakea töitä sieltä, sillä valmistun toukokuussa nuoriso- ja vapaa-ajanohjaajaksi. Saa nähdä, mihin elämä vie!

      Kiitos kommentista :)

      Poista

Mette, 20, Tampere
Canon EOS 1100D Kit (18-55mm)