keskiviikko 3. kesäkuuta 2015

S U M M E R

Wuhuu kesä 2015 on nyt virallisesti alkanut ja Saksan reissun jälkeen ollaan nautittu myös Suomessa kivoista keleistä! Kun tultiin takaisin Suomeen, niin tekemistä on riittänyt oikeastaan joka päivälle. Oon esimerkiks viettänyt tietysti paljon aikaa kavereiden kanssa, tehnyt vikat koulujutut valmiiksi, ollut Helsingissä ja tehnyt pikavisiitin Tampereelle. Mulla oli eilen pääsykokeet Tampereen ammattikorkeakouluun ja pääsin myös haastatteluun kirjallisen pääsykokeen jälkeen. Nyt vaan odotellaan heinäkuun alkua, kun saa tietää saako opiskelupaikan jostakin koulusta. On tää kyllä jännittävää, mutta onneks kesälle on paljon kaikkia kivoja suunnitelmia. Huomenna lähden viikoks Jyväskylään ja sitten on tiedossa Tallinnan reissua, juhlimista, parhaan kaverin kanssa hengailua, kesätöitä marjanmyyjänä, mökkeilyä kavereiden kanssa ja Weekend Festivalit. Nyt kuitenkin alla oleviin sekalaisiin kuviin, joita oon räpsinyt näiden muutamien viikkojen aikana.

29.5 koitti se päivä, jolloin valmistuin nuoriso- ja vapaa-ajan ohjaajaksi. Perjantaina oli siis aika sekalainen olo, kun samalla oli iloinen mutta haikea fiilis. Noi kuluneet kolme vuotta on ehdottomasti ollu mun tähänastisen elämän parhaimmat vuodet ja oon kasvanut ihmisenä todella paljon. Ammattikoulu antoi mulle lukuisia ihania muistoja, joita sain kokea ihan huippu tyyppien kanssa! Kaikkia kavereita, opettajia, asuntolaa ja tota koulua tulee varmasti ikävä. Oon kiitollinen, että pääsin silloin kolme vuotta sitten just tonne kouluun ja valmistuin ammattiin, jolla on suuri merkitys. Saa nähdä, mihin tie vie tulevaisuudessa... positiivisella asenteella kohti uusia kokemuksia!

Mahtavaa kesää 2015 kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti