torstai 16. heinäkuuta 2015

WENNBORGIN TILA

Olin ennen kesää vähän epätoivoinen kesätöiden suhteen, kun tuntui ettei monen kymmenen hakemuksen jälkeen mistään kuulunut mitään - tai ainakaan sitä tietoa, että olisi saanut työpaikan. Muistan kun yhtenä iltana sain kuitenkin viestin Wennborgin tilalta, että mulle tarjotaan töitä marjanmyyjänä ja oikeesti hypin ilosta, koska juuri tätä työtä halusin eniten. Mulle oli tärkeää saada kesätyö, koska halusin lisää työkokemusta ja tottakai rahaa säästöön varsinkin nyt kun opiskelu jatkuu ja oma vuokra-asuntokin on hankittu. Nyt kun oon ollu noin viisi viikkoa töissä, niin oon oppinu paljon kaikenlaista ja on ollu kiva päästä hyödyntämään omia taitoja asiakaspalvelussa. Tosiaan nuoriso- ja vapaa-ajan ohjaajan koulutuksen aikana oon oppinut paljon vuorovaikutustaitoja, joten oli kiva saada asiakaspalveluun liittyvä kesätyö.
 
Mutta tosiaan saatiin yks päivä Elinan ja Emman kanssa idea, että olis kiva käydä tutustumassa Wennborgin tilaan, joka sijaitsee Kytäjällä. Onneks tää idea ei jäänyt vaan suunnitteluvaiheeseen, nimittäin me käytiin viikko sitten tutustumassa kyseiseen paikkaan. Toi oli mun ensimmäinen kerta marjatilalla ja oli mielenkiintoista nähdä ja kuulla, mistä ne marjat tuleekaan joita myy joka päivä kojussa. On se vaan niin ihmeellistä, kuinka paljon työtä hyvien marjojen eteen pitää tehdä. Kiitokset siis tilan omistajille - Jarkolle & Lauralle, että heillä oli aikaa esitellä Wennborgin tila meille kolmelle. Ton reissun aikana nähtiin esimerkiks pakkaukseen liittyviä juttuja, paljon mansikka -ja hernepeltoja sekä vadelmatunneli. Jarkko ja Elina räpsi muutamia kuvia ja ajattelin laittaa muutamat niistä tähän postaukseen, mutta toki tilalla voi käydä katsomassa paikkoja ihan omin silmin. Ja toivottavasti edes joku teistä eksyy Klaukkalan Citymarkettiin ostamaan marjoja!
20150709_174803 2 2015-07-09 16.25.58 2 2015-07-09 16.26.45 2 20150709_154603 2 Pictures IMG-20150709-WA0008 2 Pictures1 20150709_164618 2 IMG-20150709-WA0021 2

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mette, 20, Tampere
Canon EOS 1100D Kit (18-55mm)