maanantai 24. elokuuta 2015

"IF I MOVE OUT ONE DAY"

Viimesen neljän viikon aikana on ollu niin paljon menoa ja meininkiä, etten oo ehtiny kirjottelemaan tänne blogiin ollenkaan. Alotan melkeen jokaisen postauksen samalla lauseella, mutta oon vähän sellanen, etten jaksa bloggaa edes kerran kahessa viikossa vaikka blogista onkin näiden vuosien aikana tullu tosi tärkee mulle. Nykyään tykkään tehä tämmösiä pidempiä postauksia monien kuvien kera ja mun mielestä on mielenkiintosta koota kuvat vaikka neljältä viikolta yhteen ja muistella, mitä kaikkea sitä onkaan tehnyt lähiaikoina. Tosiaan viime viikon tiistaina mulla alkoi opiskelut ammattikorkeakoulussa, joten saa nähdä, miten tulevaisuudessa aika riittää blogille. Pyrin kuitenkin välillä tulla laittamaan tänne jotain kuvia ja kuulumisia, koska tiedän että moni sukulainen ja ainakin muutama kaveri lukee tätä. Laitoin tähän postaukseen siis sekalaisia kuvia kuluneilta viikoilta ja ajattelin kertoa vähän tarkemmin fiiliksiä tekstin avulla. Tampereelle muutto ja sosionomiopintojen aloitus on tietysti ollu niitä suurimpia juttuja näiden päivien aikana ja kaikki on menny tähän asti tosi hyvin. Muutin siis parhaan kaverin kanssa saman katon alle ja nää ekat viikot on lähinnä menny kaupunkiin tutustumiseen. Tampere on mun mielestä sopivan kokoinen ja viihtyisä kaupunki eli oon ilonen, että pääsin just tänne opiskelemaan.
Pari viikkoa sitten tehtiin pieni reissu takaisin Klaukkalaan, koska oli vihdoinkin Weekend Festivalien aika! Ennen festareita näin pitkästä aikaa Ninaa ja vietettiin kiva päivä jutellen sekä superhyvää jätskiä syöden. Mulle on tärkeetä pitää myös vanhoihin tuttuihin yhteyttä, vaikka uusi elämänvaihe alkaakin täällä Tampereella. Mutta tosiaan olin ekaa kertaa Weekendeillä ja oli kyllä huippu kokemus! Kahden päivän aikana sai tietysti kuunnella paljon hyvää musiikkia ja tanssia jalat kipeiksi sekä maksaa miljoonia parista ranskalaisesta. Pakko varmaan mennä taas ens vuonna johonkin festareille, kun tosta jäi niin hyvä fiilis!
Festarien jälkeen tietysti tultiin takaisin Tampereelle ja mulla oli vielä viikko lomaa ennen koulun alkua. Oli siis aika sanoa taas joksikin aikaa heipat perheelle ja Hadille, joka nauttii elämästä aina tossa samassa asennossa. Tohon vikaan lomaviikkoon sisältyi totuttelemista siihen, että pitää ite tehä ruokaa jos haluaa syödä (vanhempia tuli siis jo ikävä, koska oon maailman huonoin kokki) sekä pyykkitupaan tutustumista. Noiden tylsempien asioiden lisäksi käytiin esimerkiks leffassa, kierreltiin kaupunkia, shoppailtiin, syötiin taas superhyvät annokset Manhattanissa, käytiin pari kertaa baarissa ja muutaman kerran lenkillä. 
Lomailun jälkeen koitti taas arkeen paluu, mutta tällä kertaa uudet kuviot eli uusi koulu ja uudet ihmiset. Nyt oon ollu viis päivää koulussa ja oon niin ilonen, että mun luokalla on rentoa porukkaa sekä hyvä ilmapiiri. Vietettiin myös iltaa viime viikolla ja kalenteri on nyt jo täynnä kaikkia kivoja tapahtumia eli innolla ootan tulevaa ja sitä, kun toi iso koulu tulee vielä enemmän tutuksi. 
Viikonlopun vietin Jyväskylässä Amirin luona ja me vaan ajeltiin ympäri Jyväskylää sekä käytiin satamassa ja kattelemassa kyseistä kaupunkia myös ylhäältä päin. Oli ihana viikonloppu eikä kauaa tartte ikävöidä, kun Amir suuntaa tänne taas viikonloppuna. Alla olevien kuvien jälkeen tää kilometrin pituinen postaus on tullu päätökseen ja tää tyttö toivottaa kaikille kivaa elokuun loppua!

2 kommenttia:

Mette, 20, Tampere
Canon EOS 1100D Kit (18-55mm)