perjantai 16. lokakuuta 2015

MINIREISSU

Ja mihinkäs muualle kuin Tallinnaan? Tosiaan käytiin maanantaina äitin ja pikkuveljen kanssa pyörähtämässä Viron puolella ja oli kyllä kiva päivä. Ihailtiin aamulla Helsingin maisemia ja siitä jatkettiin reissua Tallinnaan, missä kierreltiin kauppoja kauheella kiireellä. Huomasin, että tosi moni mun blogin matkailupostauksista on tehty tämmösistä Tallinnan päiväreissuista eli siellä on ilmeisesti pyöritty jonkun verran. Musta on niin kiva katella vanhoja postauksia, joten pakko laittaa aina muutamat kuvat tänne näistä pienimmistäkin reissuista! Mulla on ollu tää viikko syyslomaa ja oon viettäny sen suurilta osin poikaystävän kainalossa. Tänään pitäis kuitenkin saada yks koulutehtävä aluilleen eli mä en ainakaan päässy koulua kokonaan pakoon. Sunnuntaina suuntaan takasin Tampereelle (oon siis nyt vanhempien luona), joten pitää yrittää tehdä viikonlopun aikana vielä muutama pidempi lenkki ton maailman ihanimman koiran kanssa. Tulipas kunnon höpinät tällä kertaa, kivaa viikonloppua teille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mette, 20, Tampere
Canon EOS 1100D Kit (18-55mm)