perjantai 29. tammikuuta 2016

TAMMIKUUN KUULUMISET


Huh, miten kiireistä arkea täälläpäin! Mun vuosi 2016 on lähtenyt vauhdikkaasti käyntiin ja ainoastaan viikonloppuina on ollut vähän aikaa hengähtää. Tästä syystä blogiin kirjoittelu on taas kerran jäänyt vähän vähemmälle, mutta elossa mä oon siitä huolimatta. Ajattelin tehdä mahdollisimman pian tänne blogiin koosteen tammikuusta eli tuttuun tapaan puhelinkuvia ja kuulumisia tulossa. Oon nyt ollut päiväkodissa työharjottelussa ja vielä olis muutama viikko siellä jäljellä. Sen lisäks oon suunnitellut ja ohjannut temppukoulua eli hommaa on riittänyt. Viikonloppusin oon ollut ihanien ihmisten kanssa ja mennyt aina silloin Jyväskylään poikaystävän luokse, kun Amir pääsee intistä lomille. Nyt vielä pakkailen viimeiset tavarat mukaan ja suuntaan Onnibussille, nimittäin tämänkin viikonlopun vietän Jyväskylässä. Palaillaan siis!
IMG_7035 2

2 kommenttia:

  1. Mistä maasta Amir on?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Amir on puoliks suomalainen ja puoliks israelilainen :)

      Poista

Mette, 20, Tampere
Canon EOS 1100D Kit (18-55mm)