perjantai 5. helmikuuta 2016

PHOTOS FROM JANUARY

Noniin! Täältä tulee vihdoinkin ne mun lupaamat kuvat tammikuulta. Mun blogin motto vois olla parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Tammikuu oli tosiaan tekemistä täynnä ja aika samanlaiselta näyttää myös helmikuu. Stressaavaa aikaa tää vuoden alku, kun pitää olla harjottelussa ja tehä koulujuttuja ja hakea kesätöitä ja reissata sinne ja tänne... mutta eiköhän tää tästä! Kurkataas nytten sitten mitä kuvia mun puhelimesta löytyi tammikuun ajalta. 

Nää kuvat oli pakko tunkea tännekin! Uusivuosi on niin kiva juhla... sillon on mukavaa muistella mennyttä vuotta ja siinä on aina sellanen omanlainen tunnelma.

Olin yhen viikonlopun Klaukkalassa ja näin myös Viiviä pitkästä aikaa! Vietettiin tyttöjen iltaa Helsingin yössä ja juotiin esimerkiks noi superhyvät alkoholittomat margaritat.

Tammikuun yks kohokohdista oli ehdottomasti se, kun Emma ja Sauli tuli käymään Tampereella. Se on harmi, että sisko asuu Joensuussa asti, mutta onneks tiiän sen, että tullaan olemaan aina yhtä läheisiä.

Arkea piristi kivasti se, kun käytiin Katan kanssa leffassa kattomassa The Hateful Eight ja Tampereen parhaassa kahvilassa istuskelemassa. Onneks muuten löysin laten mun elämään, sillä kyseinen juoma lukeutuu nykyisiin lemppareihin.

Maailman ihanin kissa // Rakasrakasrakas

Hieno kuva Helsingin valoista // Meeeitsi

Tais olla aika hauskaa // Klaukkalan tuttuja teitä

Mulle tollanen, kiitos! // Tää näky vois tulla tänne Suomeen vähän useemmin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti