tiistai 17. toukokuuta 2016

SUMMER VIBES

Täältä tulee taas tuttuun tapaan pientä koostetta kuluneista viikoista kuvien kera. Huhtikuu ja myös tää toukokuun alku on ollu tekemistä täynnä, mutta hyvä niin! Kaikkea kivaa on tullu taas tehtyä ja mä oon ollu jo pari päivää kesälaitumilla. Ja ai että mä nautin niistä ihanista keleistä, kun mittari näytti parhaimmillaan +24! Sen lämpimän viikon aikana kerkes tulla kivat kesäfiilikset ja toivottavasti noi sääennusteet muuttuis taas pian vähän parempaan suuntaan. Näiden sadepäivien aikana oon saanu kivasti aikaan kirppisjuttuja ja kuunnellu vanhoja kesäbiisejä hyvän fiiliksen ylläpitämiseksi. Kesällä mulla on suunnitelmissa kesäopintoja sekä tottakai kesästä nauttimista ihanien tyyppien kanssa. Toisella puoliskolla on inttiä jäljellä enää kuukausi, joten kaikki tuntuu olevan nyt paremmin kuin hyvin. Mutta nyt noihin alla oleviin kuviin, niistä saa ehkä vähän käsitystä mitä oon puuhaillu viimeisten viikkojen aikana!
 Tosiaan käytiin Turussa luokkalaisten kanssa ja se oli kyllä mahtava reissu!
 Tätä tulee aina eniten ikävä // Kesäkesäkesä
 @BEAAAACH ja mittari näytti +20!
 Vappumeininkejä // @Tippa's party house
 Pitkästä aikaa Suomen Tivolissa // Miksei näitä myydä joka kaupassa?
 Pakollinen turistikuva @Turku // Emmi <3
 Ihana kesäinen Tampere // Terassilla ekaa kertaa tänä kesänä
 Nää kelit takasin kiitos... // Epätoivosta rusketuksen jahtaamista
 Sushi time! // Suvi <3
 SÄRKÄN MÄRKÄÄÄ!! // Kasmir oli aika jees
 Sosionomit vauhdissa // Kaikilla vähän eri fiiliksiä pyörivien laitteiden jälkeen haha
 Tenttiin lukemista rannalla // Jenni <3
 Voisin pitää ilomielin aina kiharoita // Tän kesän ekat kioskijätskit
@Moro Sky Bar // Aurinkoa ja mansikoita w/ my love

2 kommenttia:

  1. Ihanan kesäisiä ja tunnelmallisia kuvia! Toi peach & berries on muuten tosi hyvää :D

    http://turkoosivadelma.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos paljon kivasta kommentista! :) Ja jep, se on ihan mun lemppari siideri :D

      Poista