maanantai 27. kesäkuuta 2016

KESÄKUUN KUVIA

Mun kesäkuussa on tapahtunu niin paljon kaikkea... oon oikeesti ollu kokoajan menossa ja nyt vihdoinkin ehdin laittamaan muutamat kuvat tänne blogiin. Oon esimerkiks käyny Haminassa, ollu paljon poikaystävän ja kavereiden kanssa, muuttanut uuteen asuntoon, käynyt huvipuistossa, viettäny iskän synttäreitä ja tietysti nauttinut kesästä! Aattelin vähän kertoa enemmän alla olevien kuvien avulla mitä kaikkea oon kesäkuussa puuhaillu.
Kuvaan melkeen jokasen auringonlaskun minkä nään...
Ihana kesä // Satamassa hengailua
Drinks with girls // Tampereen yössä
Julle tuli Tampereelle! // Paras kaupunki nääs
Klaukkalassa näiden tyyppien kanssa // Yks parhaimmista jutuista kesällä
Käytiin Amirin kanssa pitkästä aikaa kunnolla Helsingissä :)
Onnellinen nainen // Aurinko, siiderit, musiikki ja paras seura
Kampin Manhattanissa // Mun kulta on komein
Kesäinen booli // Oli aikas kiva ilta näiden tyyppien kanssa
Superkiva päivä Särkänniemessä ihanien tytsyjen kanssa
Mansikat on parhautta // Niin mites ne auringonlaskut...
Juhannuksen viettoa Jyväskylässä
Muutama mustavalkokuva kauniista Helsingistä
Ja tällainen näkymä uuden asunnon parvekkeelta, I love it!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti