sunnuntai 31. heinäkuuta 2016

HEINÄKUUN KUVIA

Tää kesä on ollu ihana ja onneks sitä on vielä kuukaus jäljellä. Heinäkuu on ollu kesäkuun tapaan tekemistä täynnä ja tältä kesältä toivon vielä sellasta, että sais vaan makoilla kotona tekemättä mitään ees yhen päivän. En kuitenkaan valita, koska niin kivoja juttuja on tapahtunut ja tää kesä on antanu paljon kivoja muistoja. Innolla mennään siis elokuuta kohti!
 Tää auringonlasku oli oikeesti upein mitä oon ikinä nähny...
 Jyväskylän satama on yks kivoimmista hengailupaikoista!
 Oon nyt kesän aikana alkanu juomaan kahvia (en ois ikinä uskonu), mutta lämmin latte maistuu kuumanakin kesäpäivänä
 Mun 20v. synttärit oli keskellä työviikkoa mutta rakas osas piristää maailman parhaalla pihvillä ja illalla oli pakko myös käydä drinksuilla
Synttäreiden juhliminen ei kuitenkaan loppunut pihviin ja drinkkeihin, vaan juhlittiin pyöreitä sitten viikonloppuna parhaan porukan kanssa. Toi oli varmasti yks mun elämän kivoimmista illoista, joten kiitos kaikille jotka olitte mukana <3
Emmin kanssa nautittiin ihanasta ilmasta pari viikkoa sitten vesimeloonin, smoothien ja hyvän musan kera. Ton tytön kanssa ei kyllä aika käy pitkäks.
 Eksyin myös Hernesaarenrantaan parin kaverin kanssa ja olihan se sen verran kiva paikka, että pakko sinne on eksyä joskus uudelleen :)
 Alla oikeella on näkymä mun parvekkeelta, ai että mä tykkään tästä uudesta kämpästä!
Käytiin myös vuokramökillä ja siellä aika kului kivojen tyyppien kanssa veneillessä, uidessa, saunassa, paljussa sekä hyvän ruoan ja juoman parissa.
Sellasia kuvia tällä kertaa heinäkuulta, tervetuloa elokuu! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mette, 20, Tampere
Canon EOS 1100D Kit (18-55mm)