tiistai 30. toukokuuta 2017

M A Y

Just nyt istun junassa ja mietin, että tää kuukaus on kyllä pitäny sisällä kaikkea jännää. Toukokuun alussa mulle nimittäin tuli uus kämppis ja mulla loppui kymmenen viikon harjoittelu eli samalla myös koulusta alkoi kesäloma. Niin hassu fiilis, että toinen vuos ammattikorkeessa on nyt ohi! Nyt pitää siis nauttia opiskelusta, koska kohta sitä ollaan jo työelämässä. Mutta tosiaan viikonloppusin oon vaan ottanu rennosti ja käyny Jyväskylässä ja Klaukkalassa. Noiden lisäks oon esimerkiks käyny uimassa, hengaillu kavereiden kanssa ja käyny pitkästä aikaa kampaajalla. Nyt mulla on vielä viikko lomaa ennen kesätöitä ja oon kyllä niin ilonen, että sain juuri tän työpaikan. Innolla siis oottelen tulevia viikkoja ja kesää muutenkin.
 Kesän ekat kioskijädet!
 Sorsa ja mä // @Jyväskylän satama
Laatuaikaa äidin kanssa // Ihana aurinko ja paras lenkkikaveri
<3 // Toivottavasti tää näky ei enää mee pois

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mette, 20, Tampere
Canon EOS 1100D Kit (18-55mm)